6 sfaturi pentru o viata sanatoasa de la cel mai longeviv medic japonez

Publicitate

6 sfaturi pentru o viata sanatoasa de la cel mai longeviv medic japonez
A publicat peste 150 de carti si este recunoscut pentru succesul inregistrat in cadrul miilor de conferinte pe teme de sanatate. Dr. Shigeaki Hinohara, expert in longevitate a lasat in urma cele mai importante reguli care l-au ajutat sa traiasca 105 ani.

Publicitate

Dr. Shigeaki Hinohara, expert in longevitate, medic si presedinte emerit al Universitatii St. Luke, care a murit la varsta de 105 ani, a lasat in urma cele mai importante reguli care l-au ajutat sa atinga aceasta varsta, scrie grazeme.com. Medicul a publicat in jur de 150 de carti, intre care „A trai mult, a trai bine” care s-a vandut in peste 1,2 milioane de exemplare.

Hinohara recomanda tuturor sa nu creada tot ce spun medicii si sa incerce sa se educe cat mai mult si adaptand sfaturile in functie de propriul organism.
Printre sfaturile oferite de medic pentru o viata loneviva se numara:
Impartasiti-va cunostintele

Dr. Hinohara a participat la sute de seminarii vorbind despre sanatate, longevitate, razboi si pace. De cele mai multe ori acesta a ramas pe tot parcursul conferintei in picioare, recomandand publicului sa faca acelasi lucru.
Nu va retrageti din campul muncii, continuati-va activitatea cat mai mult

Dupa parerea mea, nimeni n-ar trebui sa iasa la pensie, dar daca altfel nu se poate, ar trebui sa se intample mai tarziu de 65 de ani. Daca doriti sa va bucurati de longevitate, trebuie sa fiti mereu activi si sa va planificati cat mai multe activitati pentru viitor.
Mentineti-va greutatea Dr. Hinohara recomanda sa va mentineti greutatea daca doriti sa ramaneti sanatosi.

Publicitate

Acesta consuma un amestec din suc de portocale, o lingura de ulei de masline si o ceasca de cafea la micul dejun, pentru a preveni cresterea in greutate.
Nu va stresati corpul cu reguli fixe
Prin eliminarea regulilor fixe privind alimentatia sau programul zilnic, veti contribui la cresterea sanselor unei vieti mai sanatoase si veti fi mai energici.
Reduceti grijile si stresul
Potrivit medicului, trebuie sa incercati sa eliminati grijile cotidiene. Viata este plina de lucruri imprevizibila, asa ca trebuie sa invatati sa va adaptati tuturor circumstantelor.

La 59 de ani, dr. Hinohara a fost rapit de armata rosie si a petrecut 4 zile in conditii extreme, fiind tinut legat la temperaturi foarte ridicate, ramanand uimit de modul in care corpul sau s-a adaptat la lipsa de mancare si somn. „Pe 31 martie 1970, cand aveam 59 de ani, m-am imbarcat pentru un zbor de la Tokyo la Fukuoka. Mi-aduc aminte ca era o dimineata frumoasa si insorita. In timp ce treceam pe langa muntele Fuji, avionul a fost deturnat de Liga Comunista Japoneza – Factiunea Armata Rosie. Am petrecut urmatoarele patru zile legat de scaun, intr-o temperatura de 40°C. Ca doctor, am privit totul ca pe un experiment si am fost uimit sa constat cum corpul isi incetineste functiile pe timp de criza”.
Mancati pentru a trai, nu traiti pentru a manca
In privinta alimentatiei, medicul spunea adesea: „Mancati pentru a trai, nu traiti pentru a manca“. Acesta amintea de nenumaratele tabele cu alimente toxice sau benefice, modul in care ar trebui sa fie combinate si la ce ora ar trebui sa le consumam, fiind de parere ca aceste reguli devin de multe ori imposibil de urmat.
Sursa:sanatate.bzi.ro

Publicitate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *