8 semnale pe care corpul tau le transmite atunci cand duce lipsa de vitamine

Publicitate

Chiar dacă există tone de remedii care pot compensa lipsa de vitamine , oameni din diferite țări încă suferă de deficit de vitamine .

Dar acest lucru nu este un motiv bun pentru a lua o mulțime de vitamine, fără să se știe efectele lor. Oamenii de știință au aflat că o dietă echilibrată oferă organismului tot ce are nevoie.

În acest articol, vă vom spune cum să restabiliți o lipsă de vitamine, fără a vă dăuna sănătății.

1.Caderea parului

Motiv:

Lipsa vitaminei B7 ( biotina ) se datoreaza consumului in exces de oua crude. Albusurile de ou brute conțin avidină care blochează capacitatea organismului de a digera biotina.

Ce sa fac:

Pentru a crește nivelul de B7, mâncați mai multe migdale, soia, cartofi (piure sau coapti) și banane.

2.Crampe

Motiv:

Crampele frecvente isi fac aparitia atunci cand nu aveti sufficient calciu, magneziu și potasiu. Acest lucru se mai poate întâmpla dacă faceți multe sporturi, deoarece atunci când transpirați, o mulțime de minerale ies din corpul vostru.

Ce sa fac:

Mănâncă mai multe nuci (cum ar fi migdale și alune), dovleac, banane și mere.

3. Erupția pe față

Motiv:

Lipsa vitaminei B7 ( biotină ). Corpurile noastre stochează o mulțime de vitamine solubile în grăsimi (A, E, K, D), dar vitaminele din grupul B trebuie să fie restaurate în mod constant.

Ce sa fac:

Cu excepția suplimentelor nutriționale pe care le puteți cumpăra din farmacii, puteți mări cantitatea de aport de biotin prin schimbarea dietei . Mănâncă ciuperci, cartofi, brânză, ouă fierte, spanac și conopidă.

4. Amorțeală la nivelul membrelor

Motiv:

Publicitate

Nu sunt suficiente alimente bogate în vitamine B6, B12 și B9 (acid folic). Aceste vitamine influențează blocurile nutriționale care sunt utilizate pentru producerea de celule sanguine sănătoase care sunt necesare pentru transportul oxigenului în celule.

Ce sa fac:

Mănâncă mai multa fasole, citrice, fructe de mare și carne de pasare de curte.

5. Umflarea șoldurilor și a mâinilor

Motiv:

Acneea arată ca urmare a lipsei de vitamine A, D și a acizilor grași.

Ce sa fac:

Încercați să micșorați cantitatea de grăsime trans consumată. Ar trebui să mănânci somon și nuci. Nu uitați de vitamina A care se găsește în legume precum, morcovii sau ardeiul roșu dulce.

6. Galben în albul ochilor tăi

Motiv:

Lipsa de vitamina B12 .

Ce sa fac:

Include mai multe surse de vitamine în dieta ta. Există o mulțime de B12 în ficatul de vacă și de pui, lapte, somon, ton și carne de oaie.

7. Țesuturi dentare afectate

Motiv:

Deficitul de vitamina D. Cercetările au arătat că persoanele care nu au vitamina D suferă de parodonție .

Ce sa fac:

O dieta care include alimente bogate in calciu, fosfor si vitamina D este foarte importanta pentru sanatatea dintilor. Mănâncă produse lactate, orez brun, roșii, fasole, pește, citrice și struguri.

8. Crăpături în colțurile gurii

Motiv:

Fisurile din colțurile gurii dvs. Indica, că organismul nu are vitaminele B3, B2 și B12 care sunt bogate în fier și zinc.

Ce sa fac:

Încercați să mâncați mai multa carne de pasare de curte, pește (somon), ouă, fasole și nuci. De asemenea, recomandăm combinarea acestor alimente cu legume, deoarece vitamina C ajută la combaterea infecțiilor și îmbunătățește metabolismul .

Sursa:brightside.me

Publicitate
Cumpara cartea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *