Spune-mi ce mănânci şi-ţi spun cum trăieşti: Ceea ce nu stiai despre fasolea boabe. Cat de des o vei consuma acum?

prev1 din 3
Citeste continuarea in pagina urmatoare
Publicitate

Spune-mi ce mănânci şi-ţi spun cum trăieşti: Ceea ce nu stiai despre fasolea boabe. Cat de des o vei consuma acum?
Boabele de fasole sunt leguminoasele disponibile pe tot parcursul anului si pot fi incluse usor si sanatos in dieta dumneavoastra. Principala calitate a boabelor de fasole este gustul unic si textura.

Publicitate

Iata de ce aveti nevoie de fasole in dieta dumneavoastra.
Aceste boabe sunt foarte hranitoare si ajuta la prevenirea si tratarea mai multor probleme de sanatate.
Valoarea nutritiva a fasolei:
Fasolea este de trei tiputi – rosu deschis, rosu inchis, alb sau fasole (cannellini) rinichi.

Deoarece valorile nutritive ale acestor boabe sunt diferite, beneficiile pentru sanatate sunt mai mult sau mai putin la fel.
Iata cateva dintre substantele nutritive pe care le puteti obtine dintr-o ceasca de fasole (aproximativ 260gr):
• Sarace in calorii (260kcal) si zahar (6g)

• Au o cantitate optima de carbohidrati (aproximativ 46g)
• Pentru cei de 19 ani sau mai in varsta, barbatii au nevoie de aproximativ 8 g fier, in timp ce femeile au nevoie de aproximativ 18 g pe zi. Fasolea poate da aproximativ 2.16 g fier intr-o singura portie.
• Fasolea boabe contine 10 gr fibre, suma medie necesara fiind de 25g pentru femei si 38g pentru barbati pe zi.

Publicitate

• Contin o cantitate buna de proteine (16g) si acid folic (59µg)
• Contin zero colesterol, grasimi si acizi grasi.
Derivand din aceste elemente nutritive, iata cum puteti beneficia de pe urma fasolei boabe.
Beneficii asupra sanatatii a fasolei boabe:

1. Lupta impotriva cancerului:
Potrivit institutului American de Cercetare a cancerului, fasolea boabe este unul dintre impulsurile considerate de ajutor in lupta impotriva cancerului.
Fibrele dietetice din fasole controleaza cresterea in greutate; bacteriile intestinale se hranesc cu fibrele, eventual, protejand celulele colonului; si acidul folic ajuta la controlul cresterii celulare – toate acestea contribuie la reducerea riscului de cancer. Antioxidantii din boabele de fasole, de asemenea, contribuie la combaterea cancerului, in special in stadiile incipiente.
2. Ajutor in lupta cu kilogramele:
Ceea ce mancati este la fel de important ca si efortul fizic atunci cand incercati sa pierdeti in greutate sau sa va mentineti greutatea.
Extractele de boabe de fasole, in special a boabelor albe, ajuta cu pierderea in greutate fara nici un efect asupra masei corporale prin inhibarea alfa-amilazei, care este important pentru digestie.
Boabele au, de asemenea, un continut ridicat de fibre si proteine, care va da o stare de satietate mai repede, protejandu-va de supraalimentare. Ele sunt, de asemenea, alternativa vegetariana perfecta pentru construirea masei musculare in ceea ce priveste continutul de proteine.
Citeste continuarea in pagina urmatoare===>

Publicitate
prev1 din 3
Citeste continuarea in pagina urmatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *