Top 6 Vitamine Recomandate Pentru Cresterea Parului (Nr.2 este esential!)

prev1 din 2
Citeste continuarea in pagina urmatoare
Publicitate

Top 6 Vitamine Recomandate Pentru Cresterea Parului (Nr. 2 este esential!)
Alimentatia saraca in nutrienti si deficientele de vitamine sunt cateva dintre cauzele caderii parului, o problema extrem de neplacuta pe care cu totii vrem sa o remediem.

Publicitate

In acest articol va prezentam un top 6 al celor mai bune vitamine recomandate impotriva caderii parului.
6 Vitamine Pentru Cresterea Parului
Caderea parului reprezinta, de fapt, un proces complex care implica atat factori genetici, hormonali sau influente ale mediului.

Intocmai ca pielea, foliculul de par este expus imbatranirii intrinsece si extrinsece. Factorii intrinseci se refera la mecanismele epigenetice si genetice, iar factorii extrinseci se refera la fumat si expunerea la radiatiile UV. Unori, caderea parului este provocata de deficienta anumitor vitamine. Unele vitamine prezinta proprietati antioxidante care combat factorii

extrinseci, iar altele ajuta corpul sa-si echilibreze nivelul hormonal- un alt factor ce poate cauza caderea parului. Daca doriti sa preveniti caderea parului, va recomandam sa incercati vitaminele prezentate mai jos.
1. Uleiul de peste. Uleiurile bogate in acizi grasi sunt extrem de benefice atat pentru piele cat si pentru par.

Omega 3 hraneste parul, previne ruperea acestuia si reduce inflamatia ce ar putea cauza caderea parului. Un studiu realizat in 2015 a evaluat efectele suplimentarii cu omega 3 si omega 6 timp de 6 luni pentru 120 de femei care se confruntau cu caderea parului. Dupa cele 6 luni, nu numai ca parul participantelor a devenit mai sanatos si mai puternic,

insa s-a observat si marimea diametrului firului de par si cresterea densitatii parului. Va recomandam sa consumati alimente bogate in omega 3 cum ar fi somonul, macroul, tonul, peste alb, sardine, galbenusuri de ou, nuci etc. Puteti lua si suplimente cu omega 3, insa, daca luati si medicamente pentru subtierea sangelui, inclusiv aspirina, va recomandam sa va sfatuiti cu medicul dumneavoastra inainte.

Publicitate

Citeste si: Aplica aceasta MASCA DE PAR si asteapta 15 minute! Rezultatul este WOW!
2. Zincul. Zincul este esential in dezvoltarea si sanatatea foliculului de par. Acesta este un inhibitor potent al regresiei foliculului si accelereaza recuperearea acestuia. Un studiu din 2013 a evaluat rolul zincului in toate cele patru tipuri ale caderii parului, alopecia areata, caderea parului la barbati, caderea parului la femei si telogen effluvium. Rezultatele studiului au aratat ca toti cei care aveau una dintre aceste forme de cadere a parului aveau o concentratie mica de zinc in organism. Un alt studiu din 2009 a evaluat efectele suplimentelor cu zinc asupra celor care sufereau de alopecia areata. S-a constatat ca suplimentele cu zinc oferite participantilor la studiu a imbunatatit considerabil starea acestora.

Citeste si: Opreste CADEREA PARULUI masand scalpul cu ASTA!

In general suplimentele pe baza de zinc, diponibile pana la acest moment pe piata sunt recomandate de medicii specialisti pentru tratarea carentei de acest microelement. Cu toate acestea suplimentele nutritive pe baza de zinc si-au dovedit eficienta in tratarea caderii excesive a parului. Pentru aceasta doza zilnica recomandata este de 50-60 mg timp de 2 saptamani.
3. Complex de vitamina B (Biotina si B5). Biotina ajuta in regenerarea parului care a suferit in urma folosirii excesive a samponului, expunerii la soare sau foehnului. Vitamina B5 sprijina glandele suprarenale care stimuleaza cresterea parului.

Citeste si: Pune ASTA in sampon si EVITA CADEREA PARULUI pentru totdeauna!

Un simptom major al deficientei de biotina este caderea parului. Deficienta poate fi provocata de fumat, de o afectiune a ficatului sau chiar de sarcina, in cazul femeilor. Femeile sunt predispuse la deficienta de biotina in timpul sarcinii din cauza dezvoltarii rapide a celulelor fatului care cere biotina pentru sinteza de carboxylases si histone biotinilare. Pentru a preveni caderea parului si pentru a intari firul de par, va recomandam sa luati o pastila de complex de vitamina B sau sa consumati alimente bogate in vitamina B cum ar fi ouale, carnea de vita, carnea de pui, avocado, legume, nuci, cartofi etc.

prev1 din 2
Citeste continuarea in pagina urmatoare

Publicitate

2 comentarii la „Top 6 Vitamine Recomandate Pentru Cresterea Parului (Nr.2 este esential!)”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *