Cum mănânc la restaurant? Principiile pe care trebuie să le urmezi atunci când mănânci în oraș

Dieta ketogenică funcționează oriunde.

Dacă abia ai început dieta, ai mare grijă atunci când mergi să mănânci la restaurant.

Cel mai bine ar fi să verifici meniul online în prealabil, dacă este posibil, pentru a ști ce opțiuni ai, dacă există preparate cu conținut scăzut de carbohidrați.

Folosește aplicația kiloCalorii pentru a estima numărul de glucide pentru fiecare masă, chiar înainte de a te decide ce anume vei comanda…

Iată câteva variante de mâncăruri cu conținut scăzut de carbohidrați pe care le poți găsi aproape la orice restaurant:

-Mic dejun

Alege ouăle! Ouăle sunt o sursă fantastică de proteine ​​și grăsimi sănătoase.

Atât omleta simplă, cât și omleta cu șuncă / cașcaval / legume sunt variante excelente.

-Prânz

Pentru masa de prânz, alege pui și salată.

E bine să mănânci un prânz ușor, deci un piept de pui cu o salată alături este întotdeauna binevenit.

Alege întotdeauna carne slabă și legume / salată și nu greșești niciodată.

Ai grijă la sosul salatei! Cere întotdeauna sosul alături.

Îi poți cere ospătarului mai multe informații cu privire la compoziție.

Verifică dacă ingredientele folosite se află printre cele permise.

-Cină

Se aplică aceleași reguli ca pentru masa de prânz!

Alege întotdeauna carne slabă (pui, pește, curcan) și legume sau salată și nu greșești niciodată! Sunt de preferat legumele verzi sau broccoli.

Nu uita, ceea ce comanzi trebuie să conțină grăsimi sănătoase, aport moderat de proteine și conținut cât mai scăzut de glucide.

Valabil și pentru cină, și pentru prânz și mic dejun: uită de orez, cartofi, paste, pâine și alte produse făinoase.

Știu că poți găsi tortilla sau pita cu conținut scăzut de carbohidrați, dar trebuie să fii conștient că nu multe restaurante au aceste alternative.

Dacă vrei să mănânci un preparat din carne care include cartofi prăjiți sau copți, mai bine înlocuiești cu broccoli.

Principiile pe care trebuie să le urmezi atunci când mănânci în oraș

Elimină amidonul.

Evită pâinea și pastele.

La fel și cartofii.

Refuză orezul.

În cazul în care comanzi felul principal, cele mai multe restaurante vor

înlocui aceste produse cu o salată sau legume.

Dacă ți-e poftă de un sandwich sau de un burger, renunță la chifle și cere ca preparatul dorit să nu conțină sosuri interzise (cum ar fi cele dulci).

Pune deoparte alimentele pe care nu vrei să le mănânci. Atenție mare la alimentele interzise, fii atent să nu cazi în capcană.

Nici o excepție. Poți ruga chelnerul să ia de pe masă alimentele care te ispitesc.

Dacă vrei să explici chelnerului sau prietenilor alegerile făcute, pur și simplu spune-le că ai probleme de stomac sau că ții un regim alimentar restrictiv.

Nu trebuie să dai foarte multe explicații nimănui.

Adaugă grăsimi sănătoase.

De obicei, mâncarea de la restaurant poate avea un conținut scăzut în grăsimi, astfel că este dificil să simți senzația de sațietate fără să mănânci carbohidrați.

Dar această problemă poate fi rezolvată ușor!

Cere unt pe care să-l adaugi peste carne sau peste legume.

Cere ulei de măsline și oțeț și toarnă-le cu moderație peste salată.

Atenție, unele restaurante servesc uleiuri vegetale mai ieftine (pline de acizi grași Omega 6).

Aceste uleiuri nu sunt la fel de sănătoase, din păcate.

Pentru a evita acest lucru, poți lua mereu cu tine o sticlă mică de ulei de măsline, presat la rece.

Fii atent la sosuri și condimente. Unele sosuri, precum sosul Béarnaise, conține multă grăsime.

Altele, cum ar fi ketchup-ul, conține mulți carbohidrați.

Sosurile pentru fripturi pot conține și ele glucide!

Așa cum am spus, dacă nu ești sigur ce conține sosul, află care sunt ingredientele și evită-l dacă conține prea mult zahăr sau faină.

Cere mereu sosurile alături, pentru a te putea decide cât de mult și ce fel de sos să adaugi.

Alege băuturile cu grijă.

Băuturile perfecte sunt apa, ceaiul sau cafeaua.

Dacă ai ales să bei o băutură alcoolică, îți recomand să alegi vinul sec, în cantitate mică spre foarte mică.

Stai departe de cocktail-uri, bere, șampanie și altele. Îți vor afecta dieta!

Gândește-te de 3 ori înainte să comanzi desert.

Chiar îți este încă foame?

Dacă nu îți este, e mai bine să bei o ceașcă de ceai sau cafea, în timp ce aștepți ca ceilalți să își mănânce desertul.

Poate că nu vrei să bei cafea pentru că este târziu…

Cere un ceai de plante în loc! În cazul în care chiar îți este foame și chiar trebuie să mai mănânci ceva, comandă un platou cu brânzeturi sau fructe de pădure.

Uneori, dacă adaugi smântână sau unt în cafea, este suficient pentru a-ți satisface apetitului.

Fii creativ, dacă este necesar.

În cazul în care nu poți comanda nimic din meniu, nu ezita să improvizezi.

Dacă au Paste Bologneze, cere să îți servească doar sosul într-un bol separat, cu o porție mare de legume sote alături.

Presară pe deasupra puțin parmezan!

Sau… poți comanda două-trei aperitive… O salată cu un cocktail de creveți și o farfurie de brânzeturi…

Loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.