Trei practici zilnice pentru o viaţă fericită, recomandate de peste 150 de psihologi: ce presupune „metoda Alfabetului“

Publicitate

Peste 150 de psihologi şi-au exprimat părerea cu privire la metodele care i-ar putea ajuta pe oameni să aibă o viaţă mai fericită. După numeroase consultări, aceştia au stabilit care sunt cele mai importante trei practici zilnice.

Nu există o scurtătură spre o viaţă perfectă, dar există lucruri simple pe care le putem face pentru a ne ajuta să obţinem fericirea.
„Avem opţiunea de a face propriile alegeri în ceea ce priveşte viaţa, obiceiurile şi gândurile noastre, pentru a determina ce tip de oameni vrem să fim“, spune Eric Zimmer de la Business Insider.

Publicitate

Zimmer a consultat peste 150 de psihologi şi specialişti în mindfulness pe tema depăşirea fricii şi a încurajării fericirii. El a descoperit că fericirea este mai mult decât o gândire pozitivă. Este nevoie de mult efort constant pentru a trăi o viaţă fericită. Iată 3 practici simple pentru a trăi o viaţă fericită:

Publicitate

Meditează Chiar dacă veţi face acest lucru pentru doar două sau trei minute pe zi, practicarea zilnică a meditaţiei vă ajută să fiţi mai prezenţi, concentraţi şi empatici, susţine Zimmer. Meditaţia vă poate ajuta să înţelegeţi cum funcţionează mintea dvs. şi să evitaţi autopilotul mental. „Fericirea se bazează pe puterea de a fi conştient. Este important să începeţi antrenamentul“, a adăugat acesta.

Publicitate

Dacă sunteţi începător, încercaţi să staţi într-un spaţiu liniştit timp de câteva minute, la aceeaşi oră în fiecare zi. Fiţi atenţi ce se întâmplă în acel moment, concentrându-vă asupra respiraţiei. Când vă invadează gândurile, respiraţi în mod conştient. Meditaţia nu este singura modalitate de a fi prezenţi. Zimmer a spus că puteţi încerca şi alte activităţi, cum ar fi alergatul sau chiar curăţenia.
Citeste continuarea aici: www.antenasatelor.ro

Publicitate

Dacă vă plac materialele publicate va invităm să ne urmăriți și pe pagina noastră de Facebook