Spune-mi ce mănânci şi-ţi spun cum trăieşti: Ceea ce nu stiai despre fasolea boabe. Cat de des o vei consuma acum?

2 din 3
Citeste continuarea in pagina urmatoare
Publicitate

3. Lupta cu diabetul:
Contribuind la pierderea in greutate, fasolea ajuta, prin urmare, in lupta impotriva diabetului zaharat. Extractul de fasole alba induce o scadere a zaharului din sange in timpul pierderii in greutate – oferindu-va astfel duble beneficii.

Publicitate

De asemenea, amidonul din fasole elibereaza lent carbohidratii durand astfel mai mult pana la digerare, rezultand o posibila crestere treptata a zaharului in sange, care ar putea ajuta la diabetici.
4. Reduce hipertensiunea arteriala:
Consumul de alimente potrivite poate avea efecte pozitive in unele afectiuni, cum ar fi hipertensiunea arteriala.

Concentrandu-se doar pe dieta pentru tratarea hipertensiunii arteriale, Institutul National Heart, Lunch and Blood a propus un plan de dieta numit “DASH”. Aceasta este o dieta cu mai putine grasimi, sodiu, carne rosie si dulciuri decat ceea ce continea precedenta dieta America, si contine si fasole.

Potrivit DASH se poate consuma aproximativ trei portii pe saptamana de fasole, impreuna cu alte alimente, deoarece acestea sunt o sursa bogata de proteine, fibre, energie si magneziu.
5. Imbunatateste sanatatea cognitive:
Toti dintre noi putem experimenta episoade minore de uitare, care, de obicei, nu pare a fi o problema uriasa.

Cu toate acestea, ele pot fi un indiciu al unei probleme neurologice, care poate fi evitata intr-o oarecare masura prin consumarea fasolei.
Deficienta de tiamina (vitamina B1) a fost legata de mai multe probleme cognitive, mai ales la alcoolici. Si aceasta vitamina poate fi gasita in fasole. De asemenea, deoarece tiamina este legata de nivelurile de acetilcolina,

Publicitate

un neurotransmitator important pentru memorie, aceste boabe contribuie la sanatatea cognitiva si o memorie mai buna.
6. Reducerea migrenelor:
Migrenele pot fi un companion constant, cu care este foarte dificil sa traiti.
Nivelurile fluctuante de zahar sunt unul dintre cele mai comune cauze ale migrenelor. Alimentele care au un indice glicemic mai mic, cum ar fi fasolea, determina o crestere mai mica a nivelului de zahar in sange. Din acest motiv si deoarece aceste alimente elibereaza incet energie, se reduc sansele de o obtine o migrena.
7. Consolidarea oaselor:
Sanatatea proasta a oaselor poate impiedica viata in mai multe moduri, iar recuperarea este de obicei grea. Unele dintre cauzele sanatatii osoase sunt deficienta in proteine, magneziu si zinc.
Toate acestea pot fi remediate prin includerea fasolei, printre alte alimente, in dieta dumneavoastra. Boabele de fasole sunt considerate o sursa foarte buna de proteine.
Alte utilizari posibile:
Fasolea, se crede ca, ajuta in mult mai multe afectiuni. Cu toate acestea, sunt necesare cercetari suplimentare pentru a dovedi exact cat de eficiente sunt in aceste afectiuni.
8. Ajutor in timpul sarcinii:
Unul dintre motivele pentru care boabele de fasole sunt luate in considerare in timpul sarcinii este pentru continutul lor de fier.
Desi, fasolea contine o multime de fier, nivelurile de fitat din fasole reduc absorbtia acestui mineral. Inmuierea, germinarea si fermentarea fasolei ar putea retine eficienta fierului. Boabele pot ajuta, de asemenea, sa evite defectele fetale (cum ar fi defecte de tub neural) prin evitarea deficitului de acid folic atat la mama cat si la copil.
Un cuvant de precautie: mamele gravide sunt mai predispuse la probleme gastro-intestinale si fasolea agraveaza, de obicei, aceste afectiuni. Deci, discutati cu medicul dumneavoastra inainte de a include fasolea in dieta.
Citeste continuarea in pagina urmatoare===>

Publicitate
2 din 3
Citeste continuarea in pagina urmatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *