Adevarul despre ciupercile „Champignon”. Ce se întâmplă în organismul tău atunci când le consumi

Ciupercile Champignon sunt foarte cautate de persoanele care tin cure de slabire, de vegetarieni, dar si de un numar mare de consumatori in perioadele de post.

O cana de ciuperci asigura organismului 50 de calorii din care acesta isi poate extrage energia necesara. Putini insa stiu cum sa le prepare corect pentru ca aceste alimente sa nu-si piarda proprietatile benefice.

Cat timp trebuie sa fierbeti ciupercile Champignon?

Timpul de fierbere a ciupercilor Champignon depinde foarte mult

de starea lor: prospata sau congelata. Daca sunt proaspete, se fierb in cratita cu apa deja clocotita timp de 7 minute.

In oala sub presiune se lasa doar pentru 5 minute. In acest mod veti reusi sa pastrati toti nutrientii din ciuperci.

Daca alegeti sa le preparati in oala pentru gatit cu abur, le puteti lasa timp de 10 minute.

In cazul in care aveti la indemana ciuperci congelate, acestea trebuie initial decongelate la tamperatura camerei. Dupa aceasta, se spala si se pun la fiert in apa clocotita pentru 3 minute.

Cum trebuie sa fierbeti ciupercile pentru salata?

Daca doriti sa fierbeti Champignoanele pentru salata, trebuie sa pregatiti intai de toate marinada.

Puneti la fiert un vas cu apa, in care adaugati: piper negru boabe, cuisoare, frunze de dafin, o lingurita de sare si una de zahar. Adaugati aici ciupercile dupa ce marinada clocoteste. Lasati-le sa fiarba aproximativ 7-10 minute.

Beneficiile ciupercilor Champignon

Fibrele din ciuperci joaca un rol deosebit de important in prevenirea constipatiei si reglarea sistemului digestiv.

Ciupercile contin amidon care, odata ajuns in sistemul digestiv, este transformat in hrana pentru bacteriile din colon, ajutand la mentinerea unui intestin sanatos.

Cercetatorii de la Universitatea din Pennsylvania au descoperit ca doar cateva ciuperci au de 12 ori mai multa cantitate de L-Ergothioneine (un puternic antioxidant), decat germenii de grau si de patru ori mai mult decat ficatul de pui.

In consecinta, au capacitatea de a intari sistemul imunitar.

In acelasi timp, Universitatea Hanyang din Coreea de Sud a descoperit ca ciupercile pot scadea riscul de cancer la san. Specialistii sustin ca sansele de a dezvolta tumori mamare sunt cu atat mai mici, cu cat consumul de ciuperci este asociat cu cel de ceai verde.

Nutritionistii, recomanda ciupercile in dieta si alimentatia femeilor, dar si a barbatilor pentru a preveni cancerul de prostata.

Sursa: wow.bzi.ro

Loading...

2 comentarii la „Adevarul despre ciupercile „Champignon”. Ce se întâmplă în organismul tău atunci când le consumi”

  1. Eu le mai prepar salata crude si sant fff bune. Se taie feli subtiri si se condimenteaza cu ulei de masline, sare, piper zeama de Laramie. (Dupa o reteta Siciliana)
    .

  2. Adica cum „ciuperci champignon” ? E un pleonasm, adica o greseala de gramatica. Ce, v-ati frantuzit! Ciuperca de bălegar, domnule, ciuperca de bălegar!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.